Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Magic of Bollywood

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Magic of Bollywood Anjali Gera Roy
Libristo kód: 04467444
Nakladatelství SAGE Publications India Pvt Ltd, června 2012
This anthology aims to portray the "soft" power of Bollywood as it offers a kaleidoscopic prism that... Celý popis
? points 140 b
1 397
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Colloquial Greek Niki Watts / Brožovaná
common.buy 1 682
SRK and Global Bollywood Bernhard Fuchs / Pevná
common.buy 1 055
Bollywood Rajinder Kumar Dudrah / Brožovaná
common.buy 694
Fifth Disciple Cynthia Bove / Brožovaná
common.buy 554
Mystery at Morania Judy Conlin / Brožovaná
common.buy 254
Sandino's Communism Donald C. Hodges / Brožovaná
common.buy 862
Mandela Barbara Jones / Brožovaná
common.buy 427
Cromwell to Cromwell John Schofield / Brožovaná
common.buy 442
Muskura do AMITABH jee: Meri iltiza Shri Ullhas Pr / Brožovaná
common.buy 184
On Faith and Free Government Daniel C. Palm / Brožovaná
common.buy 2 036

This anthology aims to portray the "soft" power of Bollywood as it offers a kaleidoscopic prism that filters the Indian cultural reality in a globalized world. Few would deny that the most powerful weapon in Indian's cultural and artistic repertoire is the denigrated Bollywood cinema. This book examines Bollywood's popularity within and outside South Asia, focusing on its role in international relations. In addition to directly engaging with the notion of soft power, a number of essays in the volume testify to the attractiveness of Bollywood cinema for ethnically diverse groups across the world, probe the reasons for Bollywood's appeal, and explore Bollywood audience's identification with cinematic narratives. Established and emerging scholars in literary, theater, film, dance, music, media, cultural studies, and sociology from India, Pakistan, Australia, Canada, Europe, and the US engage with the following themes from multidisciplinary perspectives based on case studies from Australia, the UK and the US, Guyana and Senegal, Pakistan, Canada, in addition to India.

Informace o knize

Plný název Magic of Bollywood
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 356
EAN 9788132107323
ISBN 8132107322
Libristo kód 04467444
Váha 500
Rozměry 138 x 221 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet