Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Making of American Industrial Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Making of American Industrial Research Leonard S. Reich
Libristo kód: 02033490
Nakladatelství Cambridge University Press, srpna 2002
This book tells the story of how and why industrial research was established in America by two large... Celý popis
? points 120 b
1 201
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Lilly auf La Palma Theresa Vollmer / Brožovaná
common.buy 448
Early Christian Ireland Kathleen Hughes / Brožovaná
common.buy 1 606
Zwischen Donau und Kaukasus Amand von Schweiger-Lerchenfeld / Brožovaná
common.buy 2 330
Entremeses Miguel de Cervantes Saavedra / Brožovaná
common.buy 266
Clariant Clareant Anna Bálint / Pevná
common.buy 1 239

This book tells the story of how and why industrial research was established in America by two large and innovative corporations: General Electric, formed in a merger of Edison General Electric and Thomson-Houston in 1892, and the dominant force in the American electrical industry ever since; and American Telephone and Telegraph, the commercial outgrowth of Alexander Graham Bell's invention of the telephone. Important lessons can be drawn from the early efforts of these two corporations. Through industrial research - and particularly through the development of patented products and processes - large companies could begin to exert a new degree of market control by strongly influencing the rate and direction of technological change. The development of industrial research also had a profound impact on science and technology in America. It affected the content and methods of both by providing new opportunities, incentives, and constraints to the growing community of students and engineers.

Informace o knize

Plný název Making of American Industrial Research
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2002
Počet stran 328
EAN 9780521522373
ISBN 0521522374
Libristo kód 02033490
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 480
Rozměry 152 x 229 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet