Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Manage For Profit, Not For Market Share

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Manage For Profit, Not For Market Share Simon Hermann
Libristo kód: 04237553
Nakladatelství Harvard Business Review Press, dubna 2006
How do companies in mature markets--where savings from cost-cutting have been exhausted and breakthr... Celý popis
? points 88 b Připravujeme Připravujeme
883
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Brožovaná
common.buy 348
TOP
Storytelling with Data Cole Nussbaumer Knaflic / Brožovaná
common.buy 791
TOP
Man for All Markets Edward O. Thorp / Brožovaná
common.buy 358
Nox Anne Carson / Pevná
common.buy 1 135
I Wasn't Ready to Say Goodbye Brook Noel / Brožovaná
common.buy 357
Verbal Behavior Approach Mary Barbera / Brožovaná
common.buy 595
Home Staging Barb Schwarz / Brožovaná
common.buy 464
Strategic Management ROTHAERMEL / Brožovaná
common.buy 1 975
Marvelocity Alex Ross / Pevná
common.buy 1 444
Suncatchers Stained Glass Pattern Book Connie Eaton / Brožovaná
common.buy 254
Hidden Champions of the Twenty-First Century Simon Hermann / Brožovaná
common.buy 1 389
Judges Elie Wiesel / Brožovaná
common.buy 363
Out-of-Home Immersive Entertainment Frontier Michael Mascioni / Brožovaná
common.buy 1 430
Dickens in America Nigel Gearing / Brožovaná
common.buy 508
Digital Media and Democracy Robert W. Mcchesney / Brožovaná
common.buy 256

How do companies in mature markets--where savings from cost-cutting have been exhausted and breakthrough innovations are hard to come by--achieve sustainable increases in profits? For decades, managers have been told the answer lies in pursuing high market share. But Hermann Simon, Frank F. Bilstein, and Frank Luby argue that this misguided advice has destroyed, rather than created, an additional profit potential. In Manage for Profit, Not for Share, the authors contend that companies can extract a profit potential of 1%-3 % of revenue by pursuing a profit, rather than a market share, orientation. Based on their extensive consulting work, the authors lay out a practical, proven program for making significantly more money by reconfiguring the marketing mix to sell existing products and services in different ways. The book offers practical strategies managers can use to differentiate mature products, raise prices effectively, time promotional activities properly, better understand consumer preferences, and more. A convincing counterargument to the reigning market share dogma, this book outlines the new mind-set and tools managers will need to bring their companies closer to peak profit performance.

Informace o knize

Plný název Manage For Profit, Not For Market Share
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2006
Počet stran 240
EAN 9781591395263
ISBN 1591395267
Libristo kód 04237553
Váha 558
Rozměry 162 x 241 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet