Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Management Of Service Businesses In Japan

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Management Of Service Businesses In Japan Noriyuki Imai
Libristo kód: 05070618
Nakladatelství World Scientific Publishing Co Pte Ltd, prosince 2012
"Management of Service Industries in Japan" showcases the performance of non-manufacturing industrie... Celý popis
? points 336 b
3 362
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Quantum Optics for Beginners Mohamed Ridza Wahiddin / Pevná
common.buy 4 267
Distribution in Japan Yoshiro Miwa / Pevná
common.buy 7 580
Kindness Robert Strand / Brožovaná
common.buy 133
Mistress Art Reginald Blomfield / Pevná
common.buy 2 155
Industries of Japan REIN / Brožovaná
common.buy 1 761
2 Men 2 Mysteries Camelia Colon Townsend / Pevná
common.buy 880
Manufacturing Decision Support Systems Thomas R. Hanley / Brožovaná
common.buy 5 094
Genes 8 Benjamin Lewin / Brožovaná
common.buy 2 276
Japanned Papier Mache and Tinware c.1740-1940 Yvonne M. Jones / Pevná
common.buy 1 499
Industries of Japan J.J. Rein / Pevná
common.buy 21 162

"Management of Service Industries in Japan" showcases the performance of non-manufacturing industries or service industries in contemporary Japan, specifically on how their performances have improved. The book covers three fields: Part 1: Advanced Service Management in the Service industries (management of convenience store chain Seven-Eleven in Japan, the hotel industry, the sales finance business and auto sales business of Toyota, as well as the application of Toyota production system to life insurance company); Part 2: Advanced Service Management in the Public and Non-Profit Organizations (performance evaluation of local governments in Japan, BSC (balance scorecard) in local government hospitals in Japan, and cost and pricing policy of a telecommunications company); and, Part 3: General Concepts and Techniques Applied to the Service Management (Japanese-like "hospitality" in the retail industry, service level agreement (SLA) in IT and shared service companies, and ICT (Information & Communication Technology) applied to BPN (Business Process Network) of service industry).

Informace o knize

Plný název Management Of Service Businesses In Japan
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 208
EAN 9789814374668
ISBN 9814374660
Libristo kód 05070618
Váha 430
Rozměry 157 x 235 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet