Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Managerial Economics & Business Strategy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Managerial Economics & Business Strategy Michael Baye
Libristo kód: 10015946
Nakladatelství McGraw-Hill Education, dubna 2017
This ninth edition of Managerial Economics and Business Strategy has been revised to include updated... Celý popis
? points 214 b
2 137
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
American Rust Philipp Meyer / Brožovaná
common.buy 234
TOP
Wim Hof - Ledový muž Wim Hof / Pevná
common.buy 316
Renault Laguna II od 5/01 Hans-Rüdiger Etzold / Brožovaná
common.buy 547
Charlatans Robin Cook / Brožovaná
common.buy 213
Připravujeme
Corporate Finance, Global Edition Jonathan Berk / Brožovaná
common.buy 3 067
Economics for Business and Management Alan Griffiths / Brožovaná
common.buy 2 731
ISE Managerial Economics & Business Strategy Michael Baye / Brožovaná
common.buy 2 101
Nolte's Essentials of the Human Brain Vanderah / Brožovaná
common.buy 1 583
Managerial Economics and Strategy, Global Edition Jeffrey M. Perloff / Brožovaná
common.buy 2 542
Econophysics of Order-driven Markets Bikas K. Chakrabarti / Pevná
common.buy 4 204
1-3 John John Paul Heil / Pevná
common.buy 1 104

This ninth edition of Managerial Economics and Business Strategy has been revised to include updated examples and problems, but it retains all of the basic content that made previous editions a success. By teaching managers the practical utility of basic economic tools such as present value analysis, supply and demand, regression, indifference curves, isoquants, production, costs, and the basic models of perfect competition, monopoly, and monopolistic competition. This edition retails the emphasis on real-world examples and modern topics along with unique coverage found nowhere else: oligopoly, penetration pricing, multistage and repeated games, foreclosure, contracting, vertical and horizontal integration, networks, bargaining, predatory pricing, principal-agent problems, raising rivals' costs, adverse selection, auctions, screening and signaling, search, limit pricing, and a host of other pricing strategies for firms enjoying market power. This balanced coverage of traditional and modern microeconomic tools makes it appropriate for a wide variety of managerial economics classrooms.

Informace o knize

Plný název Managerial Economics & Business Strategy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 1152
EAN 9781259251382
ISBN 9781259251382
Libristo kód 10015946
Nakladatelství McGraw-Hill Education
Váha 1048
Rozměry 254 x 204 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet