Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Managerial Economics

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Managerial Economics Stengel
Libristo kód: 01220059
Nakladatelství Business Expert Press, června 2011
This text addresses the core of a subject commonly called managerial economics, which is the applica... Celý popis
? points 52 b
523
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Dračice a mazánek Torey L. Hayden / Pevná
common.buy 339
Angličtina 11. Dům a byt collegium / Karty
common.buy 34
Lúzer v Afrike Palo Hapák; Martin Šútovec / Pevná
common.buy 260
Bolestivá menstruace II collegium / Brožovaná
common.buy 73
Being Arab Samir Kassir / Brožovaná
common.buy 371
Čítanka 5 metodická příručka Radek Malý / Brožovaná
common.buy 88
New Humanities Reader, International Edition Richard E Miller / Brožovaná
common.buy 2 735
Little Book of Heartbreak Meghan Laslocky / Brožovaná
common.buy 606
Připravujeme
Lover's Leap: Eternity Springs Book 4 Emily March / Brožovaná
common.buy 312
Voices of a Dream Leslie Dedora / Brožovaná
common.buy 410
How Pictures Complete Us Paul Crowther / Brožovaná
common.buy 667
ACE Inhibitors in Hypertension G. Strube / Pevná
common.buy 1 681

This text addresses the core of a subject commonly called managerial economics, which is the application of microeconomics to business decisions. Key relationships between price, quantity, cost, revenue, and profit for an individual firm are presented in form of simple conceptual models. The text includes key elements from the economics of consumer demand and the economics of production. The book discusses economic motivations for expanding a business and contributions from economics for improved organization of large firms.This text addresses the core of a subject commonly called managerial economics, which is the application of microeconomics to business decisions. Key relationships between price, quantity, cost, revenue, and profit for an individual firm are presented in form of simple conceptual models. The text includes key elements from the economics of consumer demand and the economics of production. The book discusses economic motivations for expanding a business and contributions from economics for improved organization of large firms.

Informace o knize

Plný název Managerial Economics
Autor Stengel
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 150
EAN 9781606492192
ISBN 1606492195
Libristo kód 01220059
Nakladatelství Business Expert Press
Váha 262
Rozměry 227 x 153 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet