Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Managing Corporate Brands

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Managing Corporate Brands Marcos Ormeno
Libristo kód: 03621858
Nakladatelství Deutscher Universitats-Verlag, července 2007
Marcos Ormeńo introduces both behavioural science theory and decision analysis into corporate brand... Celý popis
? points 168 b
1 681
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Corporate Branding Tc Melewar / Brožovaná
common.buy 2 125
Accountable Marketing / Brožovaná
common.buy 2 455

Marcos Ormeńo introduces both behavioural science theory and decision analysis into corporate brand management using corporate communication. He develops a managerial decision-making model that outdoes existing approaches for selecting communication tools due to its high degree of formalisation and its strong behavioural basis. An illustrative study supports the author's model and shows the importance of communication in building a corporate brand.

Informace o knize

Plný název Managing Corporate Brands
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 323
EAN 9783835007819
ISBN 3835007815
Libristo kód 03621858
Váha 510
Rozměry 148 x 210 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet