Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Managing Corporate Reputation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Kroužková
Kniha Managing Corporate Reputation Susan Croft
Libristo kód: 05113494
Nakladatelství THOROGOOD, října 2003
You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising th... Celý popis
? points 583 b
5 827
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Die antiken Schriftquellen Johannes Adolf Overbeck Brožovaná
common.buy 626
A Gospel of Hope Walter Brueggemann / Pevná
common.buy 545
Eigenvalues of Matrices Françoise Chatelin / Brožovaná
common.buy 3 324
Erotic Stories of Fun Love and Fantasy Frank Cumberland / Brožovaná
common.buy 277
Připravujeme
Activity Book: English Age 4+ Discovery Kidz / Brožovaná
common.buy 99
Tales from the Turrets Joan Lennon / Brožovaná
common.buy 192
One True Light Tim Chester / Brožovaná
common.buy 436

You cannot ignore that corporations are under the microscope as never before. It's not surprising that reputation has moved to the centre of strategic thinking. but how many companies know how to manage or measure it - let alone have a reputation strategy? Far too few. Now this expert, readable and practical report puts that right. The dynamics of corporate reputation...and the factors governing is are complex. Will an ethical stance lead to grown of reputation capital? Will that result in improved financial performance? What are the issues that can impact most on reputation, and how best to minimise risk? There are just some of the topics addressed by this report. Factors that have focused on fiercer spotlight on reputation - corporate scandals exposed in the media - pressure from NGOs - corporate governance issues - globalisation and increased competition - trade liberalisation and increasing competition This report shows you how to: - develop PR, brands and relationship management as the vanguards of your corporate reputation - strengthen your internal as well as external communications - improve the effective management of your stakeholders - build trust in the corporation at a time of failing confidence and increasing media pressure

Informace o knize

Plný název Managing Corporate Reputation
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Kroužková
Datum vydání 2003
Počet stran 277
EAN 9781854182722
Libristo kód 05113494
Nakladatelství THOROGOOD
Váha 934
Rozměry 210 x 248 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet