Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Managing Media Firms and Industries

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Managing Media Firms and Industries Charles Brown
Libristo kód: 18051238
Nakladatelství Springer International Publishing AG, srpna 2016
This volume provides rich insight into the nature and practice of media management. Contributions as... Celý popis
? points 467 b
4 673
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


The Speed of Trust Stephen M. R. Covey / Digital
common.buy 314

This volume provides rich insight into the nature and practice of media management. Contributions assess the degree to which management of media firms requires a unique set of skills, highlighting similarities and differences of media firms compared with other industries in terms of management practices, HR development and operational aspects. Success and limitations of research on media management theory is evaluated, both drawing on management theory and examining insights from other disciplines. Dimensions for future research are considered along with practical implications for media managers and corporate structures. The book serves as a valuable reference for researchers, advanced students and practitioners in media industries.

Informace o knize

Plný název Managing Media Firms and Industries
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 382
EAN 9783319363394
ISBN 3319363395
Libristo kód 18051238
Váha 594
Rozměry 234 x 155 x 32
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet