Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Managing Patient Expectations: The Art of Finding & Keeping Loyal Patients

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Managing Patient Expectations: The Art of Finding  & Keeping Loyal Patients Susan Keane Baker
Libristo kód: 04920032
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, srpna 1998
Strategies for Building Satisfying Patient Relationships New England Healthcare Assembly This book f... Celý popis
? points 237 b
2 370
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
War of Jenkins' Ear Michael Morpurgo / Brožovaná
common.buy 208
Quantum Description of High-Resolution NMR in Liquids Maurice Goldman / Brožovaná
common.buy 2 735
Ferry and Brandon's Cost Planning of Buildings 9e Richard Kirkham / Brožovaná
common.buy 1 581
Leadership and the reform of education Helen M. Gunter / Pevná
common.buy 3 994
Entrepreneurship in Imperial Russia and the Soviet Union Fred V. Carstensen / Brožovaná
common.buy 1 768
Irreconcilable Differences Insoo Kim Berg / Pevná
common.buy 3 555
Bittersweet Sarah Monk / Brožovaná
common.buy 278
John Mills and British Cinema Gill Plain / Brožovaná
common.buy 1 113

Strategies for Building Satisfying Patient Relationships New England Healthcare Assembly This book fills a huge void in the areas of medical education and the delivery of patient service. The clear advice about how to identify and respond to patient needs and preferences is essential reading for physicians and those who work with them. If the personal rewards of medicine are important to you, read this book. -Joseph A. Lieberman, III, chairman, department of family and community medicine, clinical professor of family medicine, Thomas Jefferson UniversityThis important resource describes how to develop the qualities of understanding, empathy, and compassion that help to meet and exceed patient expectations. Managing Patient Expectations is filled with realistic and cost-effective strategies for maintaining patient satisfaction, creating loyalty, and increasing referrals. Susan Keane Baker explains how to find out what patients really think and how physicians can best respond in a variety of situations. Co-published with the Healthcare Assembly Press.

Informace o knize

Plný název Managing Patient Expectations: The Art of Finding & Keeping Loyal Patients
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1998
Počet stran 304
EAN 9780787941581
ISBN 0787941581
Libristo kód 04920032
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 540
Rozměry 161 x 236 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet