Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization C William Crutcher
Libristo kód: 19005767
Nakladatelství Diamin Publishing, prosince 2017
What is the one thing that all businesses depend on? Customers. What could be more important, then,... Celý popis
? points 65 b
650
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


What is the one thing that all businesses depend on? Customers. What could be more important, then, to your organization's enduring success than a solid, well-planned and executed customer service strategy--a philosophy and culture that show customers t

Informace o knize

Plný název Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 182
EAN 9780692985717
ISBN 0692985719
Libristo kód 19005767
Nakladatelství Diamin Publishing
Váha 249
Rozměry 152 x 229 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet