Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marken in Social Networks

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Marken in Social Networks Kevin Krüger
Libristo kód: 12710024
Nakladatelství Josef Eul Verlag Gmbh, ledna 2012
Social Networks gewinnen in den letzten Jahren immer stärker an Bedeutung - sowohl im privaten Berei... Celý popis
? points 108 b
1 084
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


En tiempos de la sociedad de masas JOSE ORTEGA Y GASET / Brožovaná
common.buy 217
Spanish Easel Dora Romero / Brožovaná
common.buy 362
Escrits berlinesos sobre religió Georg Wilhelm Friedrich Hegel / Brožovaná
common.buy 558
El secreto de Garmann STIAN HOLE / Brožovaná
common.buy 327
Skills for Living Frances Baynor Parnell / Audio CD
common.buy 4 343
Fragilidad en esperanza : enfoques de antropología Juan Masiá Clavel / Brožovaná
common.buy 551
Ecos. En La Voz del Autor Rafael Cadenas / Audio CD
common.buy 282
Libro de las Fundaciones TERESA DE JESUS / Brožovaná
common.buy 307
12 accidentes metafísicos Roberto Casati / Brožovaná
common.buy 333
El río de agua Álvaro García / Brožovaná
common.buy 255
Konstellationen Debbie Drechsler / Brožovaná
common.buy 278
Contabilidad general y tesorería José Miguel Albarrán Francisco / Brožovaná
common.buy 928

Social Networks gewinnen in den letzten Jahren immer stärker an Bedeutung - sowohl im privaten Bereich als auch für Unternehmen. Mundpropaganda verbreitet sich in Zeiten von Facebook, Twitter und Google+ wesentlich schneller als Botschaften über traditionelle Kommunikationskanäle. Egal ob Finanzdienstleister, Konsumgüterhersteller oder Einzelhändler, dieses Phänomen beobachtet man branchenübergreifend. Viele Unternehmen müssen ihre Markenführung den neuen Gegebenheiten im Social Web anpassen. Die entscheidenden Fragen dabei sind: Wie kann ein Markenhersteller sich in diesen Netzwerken positionieren und worauf muss er im Sinne einer stringenten Markenführung achten? Welche Faktoren spielen hierbei eine wesentliche Rolle? Eine Antwort gibt die vorliegende Untersuchung im Konsumgüterbereich, die als wesentliche Determinante die Markenauthentizität identifiziert.

Informace o knize

Plný název Marken in Social Networks
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 148
EAN 9783844101232
ISBN 3844101233
Libristo kód 12710024
Nakladatelství Josef Eul Verlag Gmbh
Váha 225
Rozměry 148 x 210 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet