Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Market-Driven Thinking

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Market-Driven Thinking Arch G. Woodside
Libristo kód: 06295989
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, února 2005
Offers a useful mental model and tools for learning about how executives and customers think within... Celý popis
? points 239 b
2 388
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


DISNEY SOLOS Hal Leonard Corp / Audio
common.buy 339
Farming for Pleasure and Profit Arthur Roland / Brožovaná
common.buy 683
Talmud of Babylonia Tzvee Zahavy / Pevná
common.buy 2 783
Bad Music Christopher J. Washburne / Brožovaná
common.buy 1 615

Offers a useful mental model and tools for learning about how executives and customers think within marketplace contexts. This book examines the actual thinking and actions by executives and customers related to making marketplace decisions. It looks at thought and choice in both B2B (business-to-business) and B2C (business-to-consumer) contexts.

Informace o knize

Plný název Market-Driven Thinking
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2005
Počet stran 324
EAN 9780750679015
ISBN 9780750679015
Libristo kód 06295989
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 644
Rozměry 162 x 236 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet