Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Market Research Toolbox

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Market Research Toolbox Edward F McQuarrie
Libristo kód: 09095929
Nakladatelství SAGE Publications Inc, srpna 2015
Understanding marketing research to make better business decisions An ideal resource for busy manage... Celý popis
? points 432 b
4 319
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Zero to One Peter Thiel / Brožovaná
common.buy 265
TOP
How to Reassess Your Chess Jeremy Silman / Brožovaná
common.buy 633
TOP
Authentic Japanese Gardens Yoko Kawaguchi / Brožovaná
common.buy 410
TOP
Storytelling with Data Cole Nussbaumer Knaflic / Brožovaná
common.buy 851
Objetivo Dele Carola Vesely / Brožovaná
common.buy 660
Practice of Market Research Yvonne McGivern / Brožovaná
common.buy 2 023
Retail Category Management Alexander Hübner / Brožovaná
common.buy 4 949
Statistics in Market Research Chuck Chakrapani / Brožovaná
common.buy 2 129
Category Management Handbook Cordell / Pevná
common.buy 5 754
Basic Marketing Research Naresh K. Malhotra / Brožovaná
common.buy 2 538
Abanda John H. Hayes / Brožovaná
common.buy 570

Understanding marketing research to make better business decisions An ideal resource for busy managers and professionals seeking to build and expand their marketing research skills, The Market Research Toolbox, Fourth Edition describes how use market research to make more strategic business decisions. A comprehensive collection of essential market research techniques, skills, and applications helps readers solve real-world business problems in the dynamic and rapidly changing business atmosphere. Based on real-world experience, author Edward F. McQuarrie gives special attention to business-to-business markets, technology products, Big Data, and other web-enabled approaches for readers who don't have the time or resources to make the translation from mass markets, simple products, and stable technologies to their own rather different situation. Readers will gain the background context and questions needed to be asked before their research, as well as develop strategies for sorting through the enormous amount of specialized material on market research.

Informace o knize

Plný název Market Research Toolbox
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 400
EAN 9781452291581
ISBN 1452291586
Libristo kód 09095929
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 548
Rozměry 229 x 155 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet