Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Market Response and Marketing Mix Models

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Market Response and Marketing Mix Models Hubert Gatignon
Libristo kód: 04834803
Nakladatelství now publishers Inc, května 2010
Market Response and Marketing Mix Models takes a forward-looking perspective identifying research op... Celý popis
? points 184 b
1 841
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Junior Art Colour By Numbers: Shark Anna Award / Brožovaná
common.buy 71
Fernando Pessoa and Co.: Selected Poems Fernando Pessoa / Brožovaná
common.buy 475
Integratives Verstehen Robert Alexy / Brožovaná
common.buy 1 782
History and Politics of Latin American Theology Mario I. Aguilar / Brožovaná
common.buy 1 735
Making Cairo Medieval Nezar Alsayyad / Pevná
common.buy 3 211
Fundamentos de Fisica Vol. II, 8a. Ed. Raymond A. Serway / Brožovaná
common.buy 1 290
Poverty and Political Culture Frances Gouda / Pevná
common.buy 4 514

Market Response and Marketing Mix Models takes a forward-looking perspective identifying research opportunities related to market response and marketing mix models falling under four broad areas: * "New" or under-studied inputs and/or "richer" measures of inputs constructs. * Explicitly accounting for the process linking inputs to outputs * "New" or under-studied dependent variables * Under-studied or emerging contexts. Each section covers three broad areas related to marketing mix models - data issues and requirements, methodologies (i.e., traditional econometrics; Bayesian methods; structural models), and substantive findings. As quantitative information about markets and marketing actions has become widely available, modern marketing is presented with both a challenge and an opportunity: how to analyze this information accurately and efficiently, and how to use it to enhance marketing productivity. Market Response and Marketing Mix Models describes the tools needed for achieving these objectives.

Informace o knize

Plný název Market Response and Marketing Mix Models
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 90
EAN 9781601983541
ISBN 1601983549
Libristo kód 04834803
Nakladatelství now publishers Inc
Váha 142
Rozměry 157 x 234 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet