Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing: An Introduction, Global Edition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing: An Introduction, Global Edition Gary Armstrong
Libristo kód: 22247643
Nakladatelství PEARSON Education Limited, července 2019
For undergraduate principles of marketing courses.This ISBN is for the bound textbook, which student... Celý popis
? points 188 b
1 883
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Připravujeme
Digital Marketing Dave Chaffey / Brožovaná
common.buy 2 457
Výprodej
Digital and Social Media Marketing Aleksej Heinze / Brožovaná
common.buy 1 319
Digital Marketing Annmarie Hanlon / Brožovaná
common.buy 1 164
Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow Wim Vermeulen / Brožovaná
common.buy 1 064

For undergraduate principles of marketing courses.This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highlights, and revised end-of-chapter exercises, students are able to apply marketing concepts to real-world company scenarios. This title is also available digitally as a standalone Pearson eText, or via Pearson MyLab Marketing which includes the Pearson eText. These options give students affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. Contact your Pearson rep for more information.

Informace o knize

Plný název Marketing: An Introduction, Global Edition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 680
EAN 9781292294865
ISBN 1292294868
Libristo kód 22247643
Nakladatelství PEARSON Education Limited
Váha 1422
Rozměry 217 x 276 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP Připravujeme
How Brands Grow Byron Sharp / Pevná
common.buy 811
TOP
Marketing Sharp / Brožovaná
common.buy 2 551
Way of The Iceman Wim Hof / Brožovaná
common.buy 533
Becoming the Iceman Wim Hof / Brožovaná
common.buy 478
Marketing Management Phil T. Kotler / Pevná
common.buy 2 289
Principles of Marketing, Global Edition Dr. Philip T. Kotler / Brožovaná
common.buy 1 951
Digital Business and E-Commerce Management DAVI EDMUNDSON-BIRD / Brožovaná
common.buy 2 005
Influencer Marketing Nick Hayes / Brožovaná
common.buy 1 823
Politics of the European Union Herman Lelieveldt / Brožovaná
common.buy 971
Digital Marketing Analytics Chuck Hemann / Brožovaná
common.buy 790
Marketing Communications Patrick De Pelsmacker / Brožovaná
common.buy 2 172
Business Psychology / Brožovaná
common.buy 565
Marketing: An Introduction, Global Edition Gary Armstrong / Brožovaná
common.buy 2 620
Bhagavad Gita Ravi Ravindra / Brožovaná
common.buy 472

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet