Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing and Customer Loyalty

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Marketing and Customer Loyalty Mauro Cavallone
Libristo kód: 15560915
Nakladatelství Springer International Publishing AG, května 2017
This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendere... Celý popis
? points 391 b
3 907
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Rose d'octobre Fabien Prignot / Brožovaná
common.buy 433
Exsanguis II Vico Salinus / Brožovaná
common.buy 362
Maitres, Precepteurs Et Pedagogues Stefano Lazzarin / Brožovaná
common.buy 3 396
Politische Religionen Hans Maier / Pevná
common.buy 1 091
Life and Letters of Washington Irving Pierre Munroe Irving / Brožovaná
common.buy 1 254

This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approach to marketing, termed The Extra Step (TES) in recognition of the importance that it attributes to the final extra step in enhancing the effectiveness of marketing efforts. Readers will find clear description of the pathway from purchase to loyalty and the various means of developing customer loyalty. It is explained how the TES approach goes one step further by considering the consumer as a partner whose involvement during the production and fine tuning phase of products and services can help to increase the efficiency of customer loyalty actions implemented by companies. The theoretical analysis is supported by observations and empirical evidence relating to the concepts and benefits of the TES approach. These examples concern firms in Italy, Europe, and the United States, including insurance agencies, pharmaceutical companies and pharmacies, and food distribution companies. The TES approach is of wide relevance and especially valid for the service sector.

Informace o knize

Plný název Marketing and Customer Loyalty
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 126
EAN 9783319519906
ISBN 3319519905
Libristo kód 15560915
Váha 377
Rozměry 155 x 235 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet