Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing Changes

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Changes Susan Hart
Libristo kód: 05122957
Nakladatelství Cengage Learning EMEA, dubna 2003
Marketing Changes is a core text for students at undergraduate level and on specialised Marketing Ma... Celý popis
? points 164 b
1 641
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Henri Cartier-Bresson Henri Cartier-Bresson / Pevná
common.buy 2 453
Karate Kid, 1 DVD Harald Zwart / DVD
common.buy 291
They Killed Our President Jesse Ventura / Brožovaná
common.buy 362
Neoclassicism in Music Scott Messing / Brožovaná
common.buy 1 184
Myth of the Global Corporation Paul N. Doremus / Brožovaná
common.buy 1 430
Business Ethics in Theory and Practice Alan E. Singer / Brožovaná
common.buy 3 313
Actors Talk Dennis Brown / Pevná
common.buy 608
Community Operational Research Gerald Midgley / Brožovaná
common.buy 5 094

Marketing Changes is a core text for students at undergraduate level and on specialised Marketing Masters degrees taking a Marketing Strategy course or another capstone' or honours' course in the subject. It brings the student up-to-date with current marketing thought and practice without imposing the standard and rather tired theory used in most US texts or using the inaccessible and overly critical approach adopted by alternative, specialised monographs. The first section puts current marketing thought into context and examines the most dramatic recent changes to the business and Marketing environment. Section II deals with changing approaches to marketing's role in organisations, in particular the various schools of thought which challenge the 4 Ps so beloved of standard marketing texts - relationship marketing, networks and post-modern marketing thought. The final section deals with operational changes in marketing research, communications strategies, new product development, e-marketing and performance measurement.

Informace o knize

Plný název Marketing Changes
Autor Susan Hart
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2003
Počet stran 416
EAN 9781861526731
ISBN 1861526733
Libristo kód 05122957
Nakladatelství Cengage Learning EMEA
Váha 708
Rozměry 247 x 190 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet