Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing Communication

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Marketing Communication Allan J. Kimmel
Libristo kód: 04531401
Nakladatelství Oxford University Press, listopadu 2005
Styles brings together leading authorities from both academia and the marketing industry to provide... Celý popis
? points 397 b
3 969
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
King Leopold's Ghost Adam Hochschild / Brožovaná
common.buy 303
Atlas of the Heart Brené Brown / Pevná
common.buy 643
Výprodej
Silver in the Wood Emily Tesh / Brožovaná
common.buy 234
Keeper of the Lost Cities #9 - Stellarlune Shannon Messenger / Pevná
common.buy 525
My Friend Anna Rachel DeLoache Williams / Brožovaná
common.buy 254
Billion Dollar Secret Rafael Badziag / Brožovaná
common.buy 543
Sustainability Is the New Advantage Peter McAteer / Brožovaná
common.buy 698
Practical Guide to Public Procurement Mark Cook / Brožovaná
common.buy 5 185
Urologic Surgical Pathology Liang Cheng / Pevná
common.buy 9 739
Business of Opera / Brožovaná
common.buy 1 641
Running Sideways Pauline Davis / Pevná
common.buy 1 109
Public Procurement in the EU Peter Trepte / Pevná
common.buy 10 876

Styles brings together leading authorities from both academia and the marketing industry to provide a comprehensive overview and analysis of the rapidly changing world of marketing communication in the 21st Century. Containing a broad tableau of perspectives, the book reflects the insights and experiences of academics and practitioners from both sides of the Atlantic. With its timely and in-depth focus on contemporary and evolving trends in marketing communication, this book will be of interest to a diverse audience of academics, students, and marketing professionals. Primarily intended as a supplemental reader for undergraduate, graduate, and MBA courses, the focus on emerging developments in the field will also appeal to a broad range of researchers and marketing professionals.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet