Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing Fashion

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Fashion Harriet Posner
Libristo kód: 04361842
Nakladatelství LAURENCE KING PUBLISHERS, dubna 2011
Marketing and fashion branding inform many of the strategic and creative decisions involved in fashi... Celý popis
? points 117 b
1 168
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Happy House: 1 New Edition: Class Audio CDs Stella Maidment / Audio CD
common.buy 2 581
Fifty Shades Darker E. L. James / Pevná
common.buy 359
This Is Not A Book Keri Smith / Brožovaná
common.buy 357
Tokyo Ueno Station Yu Miri / Brožovaná
common.buy 276
Minimal Madeleine Olivia / Pevná
common.buy 358
Visual Merchandising Tony Morgan / Brožovaná
common.buy 1 285
Marketing Fashion, Second edition Harriet Posner / Brožovaná
common.buy 873
Fashion Marketing Communications Gaynor Lea-Greenwood / Brožovaná
common.buy 924
Výprodej
Fashion Marketing 3e Mike Easey / Brožovaná
common.buy 910
Mastering Fashion Marketing T Jackson / Brožovaná
common.buy 1 135
Shape of Script Stephen Houston / Brožovaná
common.buy 1 167
World English 1: Student Book Martin Milner / Brožovaná
common.buy 1 293
Social Media for Fashion Marketing Wendy Bendoni / Brožovaná
common.buy 1 259
Fashion Marketing Marianne Bickle / Brožovaná
common.buy 3 879
Marketing Fashion Patricia Rath / Brožovaná
common.buy 4 940
World of Fashion Jay Diamond / Brožovaná
common.buy 4 836

Marketing and fashion branding inform many of the strategic and creative decisions involved in fashion design and product development. Marketing is a vital component of the industry supply chain and an understanding of its importance and role is essential for those planning a career in fashion. Marketing Fashion is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from catwalk to price calculation, developing brand identity to creating a customer profile. The book explains key theoretical concepts, and illustrates how they are applied within the global fashion and retail industry, from the heights of haute couture to the multiples of the mass market. Using examples and case studies drawn from a broad range of fashion, textile and retail businesses, students are led through the marketing process from initial consumer and market research to the creation of exciting marketing and branding campaigns. The book is designed to appeal to students at degree or foundation level as well as those contemplating a career within the fashion industry.

Informace o knize

Plný název Marketing Fashion
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 224
EAN 9781856697231
ISBN 1856697231
Libristo kód 04361842
Nakladatelství LAURENCE KING PUBLISHERS
Váha 593
Rozměry 297 x 267 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet