Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing & Innovation 2023

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing & Innovation 2023 Lena Rothe
Libristo kód: 43097163
Nakladatelství Springer, Berlin, září 2023
Die Coronapandemie hat das Einkaufsverhalten und damit den Handel wesentlich beeinflusst. Die Erwart... Celý popis
? points 106 b
1 062
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Digital Marketing Strategy / Brožovaná
common.buy 957
TOP
Dotcom Secrets Russel Brunson / Brožovaná
common.buy 421
TOP
Nuovo Espresso 3 Bali Maria / Brožovaná
common.buy 910
TOP
Marketing 4.0 Philip Kotler / Pevná
common.buy 520
TOP
Italské mentolky do kapsy i kabelky Marta Kučíková / Pevná
common.buy 263
Fullmetal Alchemist - Ocelový alchymista 24 Hiromu Arakawa / Brožovaná
common.buy 188
Principles of Marketing, Global Edition Philip T. Kotler / Brožovaná
common.buy 2 293
Připravujeme
Rome. Portrait of a City Giovanni Fanelli / Pevná
common.buy 1 273
U stolu / Leporelo
common.buy 47
Co dělala Abigail v létě Ben Aaronovitch / Brožovaná
common.buy 250
Principles of Marketing (2023 Edition) Mark Green / Brožovaná
common.buy 1 232
Marketing Planning & Strategy / Brožovaná
common.buy 1 720
Digital Analytics for Marketing Marshall Sponder / Brožovaná
common.buy 1 829
Netvor třese zemí Ivona Březinová / Pevná
common.buy 199
Marketing Communications Pr Smith / Brožovaná
common.buy 1 463
Mobile Marketing / Brožovaná
common.buy 455

Die Coronapandemie hat das Einkaufsverhalten und damit den Handel wesentlich beeinflusst. Die Erwartungen der Kundinnen und Kunden an ein nahtloses Omni-Channel-Angebot und einen entsprechenden Service steigen, was die Unternehmen vor zunehmende Herausforderungen stellt. Die Autorinnen und Autoren erläutern in zwölf Beiträgen, wie Geschäftsprozesse und Systeme auf Basis neuer Technologien aus der Perspektive der Kundschaft intelligent integriert und wie damit verbundene technische und organisatorische Herausforderungen bewältigt werden können. Sie beschäftigen sich mit aktuellen Veränderungen im Kaufverhalten - ob allgemein oder speziell im Zuge der Coronapandemie. Hier stehen u. a. die Regionalisierung des Einkaufverhaltens und die Förderung eines nachhaltigen Konsums im Fokus. Einen weiteren Themenschwerpunkt stellt die Anwendung und Akzeptanz neuer Technologien dar, u. a. virtueller Welten, digitaler Sprachassistenten und App-basierter Orientierungshilfen. Zudem werden Kundenanforderungen an den stationären Handel vor, während und nach der Coronapandemie erläutert. 

Informace o knize

Plný název Marketing & Innovation 2023
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2023
EAN 9783658413088
Libristo kód 43097163
Nakladatelství Springer, Berlin
Rozměry 168 x 240
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet