Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing Luxury Goods Online

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Marketing Luxury Goods Online Philipp Nikolaus Kluge
Libristo kód: 13926100
Nakladatelství Peter Lang AG, srpna 2016
The marketing of luxury goods faces a fundamental challenge: balancing sales growth against exclusiv... Celý popis
? points 300 b
2 999
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Luxury Strategy Jean Noel Kapferer / Pevná
common.buy 1 141
Mistakes Were Made (But Not by Me) Carol Tavris / Digital
common.buy 330
Pharmaceutical Marketing Dimitris Dogramatzis / Pevná
common.buy 7 284
Casi anónima sonríes / Brožovaná
common.buy 262
Vidas imaginarias Marcel Schwob / Brožovaná
common.buy 332

The marketing of luxury goods faces a fundamental challenge: balancing sales growth against exclusiveness. In today's digital world, this trade-off has become even more challenging. A luxury brand's fragile concept of exclusiveness is seemingly incompatible with the ubiquitous availability provided by the mass medium Internet. The author addresses this trade-off both conceptually and empirically. First, the author conceptually examines the specific marketing-mix for luxury goods in terms of product, price, communications, and distribution management. Second, this marketing-mix is applied to the online environment. Third, the author empirically tests the effects of the online accessibility of luxury goods on consumer perceptions of scarcity and desirability.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet