Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing management

Jazyk ČeštinaČeština
Kniha Pevná
Kniha Marketing management Philip Kotler; Kevin Lane Keller
Libristo kód: 00140075
Nakladatelství Grada, dubna 2013
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnov... Celý popis
? points 195 b
1 947
Skladem u dodavatele Odesíláme do 2 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Připravujeme
Boss Babiš Jaroslav Kmenta / Pevná
common.buy 234
Základy marketingu Miroslav Karlíček / Brožovaná
common.buy 305
ANTROPOLOGIE A PROBLÉMY MODERNÍHO SVĚTA Claude Lévi-Strauss / Kniha
common.buy 168
Internetový marketing Viktor Janouch / Brožovaná
common.buy 399
Marketingová komunikace Miroslav Karlíček / Brožovaná
common.buy 254
Média a modernita John B. Thompson / Pevná
common.buy 278
Veřejné mínění Walter Lippmann / Brožovaná
common.buy 472
IDEÁLY HUMANITNÍ A TEXTY Z LET 1901-1903 Tomáš Garrigue Masaryk / Kniha
common.buy 370
Komunikační systémy Jean Lohisse / Brožovaná
common.buy 224
Gender a pravěká společnost Věšínová Kamila Remišová / Brožovaná
common.buy 269
O REPORTÁŽI, O REPORTÉRECH Barbora Osvaldová / Kniha
common.buy 166
O komentáři, o komentátorech Barbora Osvaldová / Brožovaná
common.buy 105

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Informace o knize

Plný název Marketing management
Jazyk Čeština
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 816
EAN 9788024741505
ISBN 978-80-247-4150-5
Libristo kód 00140075
Nakladatelství Grada
Váha 2648
Rozměry 221 x 285 x 40
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Naruto 34 Shledání Masashi Kishimoto / Brožovaná
common.buy 188
TOP
Psychologie masových vrahů Andrej Drbohlav / Brožovaná
common.buy 475
TOP
Jak drahé je zdarma? Dan Ariely / Brožovaná
common.buy 255
Psychologie Atkinsonové a Hilgarda S. Noel-Hoeksema / Pevná
common.buy 2 171
Rozvíjej se, děťátko... Eva Kiedroňová / Pevná
common.buy 424
Připravujeme
Bohatý táta, chudý táta Robert T. Kiyosaki / Pevná
common.buy 319
Z dědkova šuplíku Dědek Beskydský / Brožovaná
common.buy 139
Zásady ekonomie Gregory N. Mankiw / Brožovaná
common.buy 900
Karamelová džungle Tereza Salte / Pevná
common.buy 279
Muž bez tváře Masha Gessenová / Brožovaná
common.buy 328
Onemocnění slinivky břišní Zdeněk Krška / Pevná
common.buy 489
Trauma, tíseň, extáze, prázdnota Ladislav Kesner / Brožovaná
common.buy 143
Praha - leporelo / Leporelo
common.buy 26
Stvoření Eugen Liška / Pevná
common.buy 202

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet