Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Management Christian Homburg
Libristo kód: 01374973
Nakladatelství McGraw-Hill Education - Europe, prosince 2012
Marketing Management: A Contemporary Perspective provides a fresh new perspective on marketing from... Celý popis
? points 179 b
1 792
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme do 4 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
A Touch of Malice Scarlett St. Clair / Brožovaná
common.buy 254
TOP
Monogatari Series Box Set Limited Edition Nisioisin / Brožovaná
common.buy 2 172
TOP
Critical Role Vox Machina: Origins Volume 1 Matthew Mercer / Brožovaná
common.buy 441
TOP
Final Girl Support Group Grady Hendrix / Brožovaná
common.buy 379
Free Women, Free Men Camille Paglia / Brožovaná
common.buy 265
Tarot - the Open Reading Yoav Ben-Dov / Brožovaná
common.buy 457
Marketing Management Phil T. Kotler / Pevná
common.buy 2 289
Super Mario Manga Mania / Brožovaná
common.buy 282
TOGAF 9 certified study guide for The Open Group Rachel Harrison / Brožovaná
common.buy 1 656
Tourism Management Clare Inkson / Brožovaná
common.buy 1 345
Ninja Potty Break ALEXANDR WILTBERGER / Pevná
common.buy 512
BABOK V3 Revision Guide Amit Lingarchani / Brožovaná
common.buy 568

Marketing Management: A Contemporary Perspective provides a fresh new perspective on marketing from some of the leading researchers in Europe.§§The book offers students and practitioners the comprehensive coverage they need to make the right decisions to create and implement highly successful marketing strategies. This exciting new edition includes updated cases and combines scholarly international research with relevant and contemporary examples from markets and brands across the world.§§The authors combine their experience as researchers and industry consultants to provide the conceptual and theoretical underpinning of marketing and empirical research, helping students to understand how marketing concepts can be applied and implemented. The book covers a full range of industries including business-to-customer, business-to-business, services marketing, retailing and international marketing from companies around the globe.

Informace o knize

Plný název Marketing Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 641
EAN 9780077146047
ISBN 0077146042
Libristo kód 01374973
Váha 1228
Rozměry 196 x 260 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet