Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing of Nike. An Analysis of Relationships with Customers and Suppliers

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing of Nike. An Analysis of Relationships with Customers and Suppliers Frank Neuhausen
Libristo kód: 13498464
Nakladatelství Grin Publishing, června 2016
Seminar paper from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Mark... Celý popis
? points 112 b
1 121
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Avatar: The Last Airbender Appa Figurine Running Press / Brožovaná
common.buy 338
Sacred Canopy Peter L. Berger / Brožovaná
common.buy 406
N N N N N N N N N N - s N N Alla (Алла Шац) Schatz / Adobe ePub
common.buy 299
Kadük Yigit Turhan / Brožovaná
common.buy 485
Kot w butach / Audio CD
common.buy 126

Seminar paper from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, , language: English, abstract: This is a short academic work on Nike's relationship model towards customers. It will be shown how strategically this process is generated.The subject of relationship marketing is discussed and compared to transaction marketing. Moreover a company overview of Nike is given.§§Within the last two decades relationship marketing has become a widely accepted marketing paradigm but it is debatable whether relationship marketing is a fundamentally new marketing approach or if it has been part of the traditional marketing theory all along.§§When applying Relationship Marketing, it is important to add value for the customer, otherwise he would not have a reason to enter a relationship with an organization. This added customer value can occur in the form of more trust to a company, a more customized service, a personal touch and the possibility to better answer customers' expectations. Due to the characteristics of a product, it is a lot more difficult to offer genuine personal touch compared with services, which signifies a challenge for Nike.

Informace o knize

Plný název Marketing of Nike. An Analysis of Relationships with Customers and Suppliers
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 36
EAN 9783668239173
ISBN 3668239177
Libristo kód 13498464
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 66
Rozměry 148 x 210 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet