Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Marketing Plan Handbook

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Plan Handbook Robert Bly
Libristo kód: 08850850
Nakladatelství Entrepreneur Press, srpna 2015
Dishing bite-sized lessons, supported by in-chapter exercises and end-of-chapter actions, long-time... Celý popis
? points 48 b
478
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba, Vol. 8 Koyoharu Gotouge / Brožovaná
common.buy 205
TOP
Praise Sara Cate / Brožovaná
common.buy 254
TOP
Pride and Prejudice Jane Austen / Brožovaná
common.buy 234
TOP Výprodej
Hamlet William Shakespeare / Brožovaná
common.buy 290
TOP
Animal Encyclopedia Angela Modany / Pevná
common.buy 527
Shikimori's Not Just a Cutie 3 Keigo Maki / Brožovaná
common.buy 314
Advanced Excel Formulas / Brožovaná
common.buy 1 122
The Ickabog / Pevná
common.buy 293
Invincible Company Alexander Osterwalder / Brožovaná
common.buy 800
Elatsoe Darcie Little Badger / Pevná
common.buy 412
Modern C Jens Gustedt / Brožovaná
common.buy 1 598

Dishing bite-sized lessons, supported by in-chapter exercises and end-of-chapter actions, long-time marketing expert Robert W. Bly mentors small-business owners and entrepreneurs in making the crossover from business owner to marketplace competitor and, in time, majority market-share holder. With more than 500,000 new businesses starting every month, the competition for customers can be overwhelming. A 30-year veteran of business and marketing, Bly details the critical steps to marketplace success including developing a business vision, positioning strategically, researching the market, producing and selling products and services, assessing marketing tactics, creating an effective implementation schedule, and troubleshooting for future success and growth. Given prompts, exercises, action assignments, examples, and resources, business owners brushstroke their way to a big-picture marketing plan and determine their goals, priorities, effectively use resources, and, ultimately, master the marketing mindset that most pay a consultant for. Whether embarking on a new venture or reviving a current business, business owners need this practical handbook for market success and survival.

Informace o knize

Plný název Marketing Plan Handbook
Autor Robert Bly
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 324
EAN 9781599185590
ISBN 1599185598
Libristo kód 08850850
Nakladatelství Entrepreneur Press
Váha 524
Rozměry 153 x 277 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet