Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing Research

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Research McDaniel
Libristo kód: 22071617
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, května 2019
In Marketing Research, 11th Edition, authors Carl McDaniel & Roger Gates share their industry experi... Celý popis
? points 185 b
1 847
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Bear and The Nightingale Katherine Arden / Brožovaná
common.buy 276
Chemistry for the IB Diploma Study and Revision Guide Christopher Talbot / Brožovaná
common.buy 1 109
NUEVO TESTAMENTO / Pevná
common.buy 179
Marketing Research Dan Nunan / Brožovaná
common.buy 2 213
Action Philosophers Ryan Dunlavey / Brožovaná
common.buy 1 097
Inu Yasha New Edition 08. Bd.8 Rumiko Takahashi / Brožovaná
common.buy 412
Fall of Heaven: Whymper's Tragic Matterhorn Climb Reinhold Messner / Brožovaná
common.buy 554
What Part Of No? Jenny Sullivan / Brožovaná
common.buy 302
Jugendsprache Jeannette Nedoma / Brožovaná
common.buy 1 084
Marketing Research, Thirteenth Edition Robert P. Leone / Brožovaná
common.buy 4 163

In Marketing Research, 11th Edition, authors Carl McDaniel & Roger Gates share their industry experience to teach students how to make critical business decisions through the study of market research. Designed for marketing research courses, the authors' practical, applications-based approach features Real Data, Real People, and Real Research, to prepare students to conduct and use market research for future careers in business.Marketing Research, 11th Edition features new trends, features and cases throughought, with updated chapters featuring new examples of companies and research firms, from Ilycaffe, the famous Italian coffee brand, Twitter, ESPN, Ford and General Motors. Co-author Roger Gates, President of DSS Research, infuses the text with a practitioner perspective, helping students learn how to use marketing research through a practical presentation of theory and practice.

Informace o knize

Plný název Marketing Research
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 584
EAN 9781119586494
ISBN 1119586496
Libristo kód 22071617
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 1230
Rozměry 253 x 205 x 34
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet