Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Marketing Research, Twelfth Edition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Research, Twelfth Edition Carl McDaniel
Libristo kód: 36537145
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, března 2021
Marketing Research: Using Analytics to Develop Market Insights teaches students how to use market re... Celý popis
? points 442 b
4 418
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Market Research in Practice / Brožovaná
common.buy 1 095
Marketing Research Dan Nunan / Brožovaná
common.buy 2 213
Practice of Market Research Yvonne McGivern / Brožovaná
common.buy 2 077
Market Research Erik Mooi / Pevná
common.buy 3 731
International Marketing Strategy Giovanna Pegan / Pevná
common.buy 2 222

Marketing Research: Using Analytics to Develop Market Insights teaches students how to use market research to inform critical business decisions. Offering a practitioner's perspective, thisfully-updated edition covers both marketing research theory and practice to provide students with a comprehensive understanding of the subject. A unique applications-based approach--grounded in the authors' 50 years' combined experience in the marketing research industry--features real data, real people, and real research to prepare students for designing, conducting, analyzing, and integrating marketing research in their future business careers.Already a standard text in marketing research courses, the twelfth edition contains thoroughly revised content that reflects the latest trends, practices, and research in the field. Numerous examples of companies and research firms, such as Twitter, ESPN, Ford, and General Motors, are featured throughout the text to illustrate how marketing research is gathered and used in the real world. Detailed yet accessible chapters examine topics including marketing intelligence, problem definition and exploratory research, big data and data analytics, online and social media marketing research, questionnaire design, statistical testing, and managing marketing research studies and teams.

Informace o knize

Plný název Marketing Research, Twelfth Edition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2021
Počet stran 432
EAN 9781119716310
ISBN 1119716314
Libristo kód 36537145
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 774
Rozměry 254 x 203 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet