Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing the Moon

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Marketing the Moon David Scott Meerman
Libristo kód: 02404941
Nakladatelství MIT Press Ltd, února 2014
In July 1969, ninety-four percent of American televisions were tuned to coverage of Apollo 11s missi... Celý popis
? points 69 b
690
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Influence, New and Expanded UK Robert B. Cialdini / Brožovaná
common.buy 517
TOP
Learn to Read Hebrew in 6 Weeks Miiko Shaffier / Brožovaná
common.buy 550
TOP
New Mediterranean Robert Klanten / Pevná
common.buy 944
TOP
Hilma af Klint Tracey Bashkoff / Pevná
common.buy 1 356
Fitwaffle's Baking It Easy Fitwaffle / Pevná
common.buy 597
No Rules Rules Reed Hastings / Pevná
common.buy 597
Level 1: 20,000 Leagues Under the Sea Jules Verne / Brožovaná
common.buy 237
Three Musketeers Alexandre Dumas / Brožovaná
common.buy 152
Georg Wilhelm Friedrich Hegel: The Phenomenology of Spirit Georg Wilhelm Fredrich Hegel / Brožovaná
common.buy 1 037
Lock In John Scalzi / Brožovaná
common.buy 276
Bedwetter Sarah Silverman / Brožovaná
common.buy 303

In July 1969, ninety-four percent of American televisions were tuned to coverage of Apollo 11s mission to the moon. How did space exploration, once the purview of rocket scientists, reach a larger audience than My Three Sons? Why did a government program whose standard operating procedure had been secrecy turn its greatest achievement into a communal experience? In Marketing the Moon, David Meerman Scott and Richard Jurek tell the story of one of the most successful marketing and public relations campaigns in history: the selling of the Apollo program. Generously illustrated with vintage photographs, artwork, and advertisements, many never published before, Marketing the Moon shows that when Neil Armstrong took that giant leap for mankind, it was a triumph not just for American engineering and rocketry but for American marketing and public relations.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet