Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing Tourism Destinations

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Marketing Tourism Destinations Ernie Heath
Libristo kód: 04892037
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, března 1992
The global significance of tourism as an economic, environmental, and social force has never been gr... Celý popis
? points 244 b
2 444
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Academic Presentation: Situated Talk in Action Johanna Rendle-Short / Pevná
common.buy 5 564
Devils, Women and Jews Joan Young Gregg / Brožovaná
common.buy 1 142
Siege Of Derry Carlo Gebler / Brožovaná
common.buy 371
From Madrigal to Opera Mauro Calcagno / Pevná
common.buy 2 290
Practice of Principle Jules L. Coleman / Pevná
common.buy 3 090
Origins of War Jean Guilaine / Pevná
common.buy 4 946
Dante's Interpretive Journey William Franke / Brožovaná
common.buy 1 189
Clinical MR Spectroscopy Nouha Salibi / Brožovaná
common.buy 4 964
Stony Path Rita Bradshaw / Brožovaná
common.buy 312
Half-Century of Greatness Frederic Ewen / Pevná
common.buy 2 950
Art of Japanese Dyeing Patterns Pie / Brožovaná
common.buy 909

The global significance of tourism as an economic, environmental, and social force has never been greater. Modern methods of transportation enable growing numbers of people to travel to almost any area of the world; in the developed world, travel is now regarded as a right, rather than a privilege. Based on proven marketing principles, Marketing Tourism Destinations defines tourism and its "product" and examines the nature of tourist businesses, with an emphasis on planning for tourism development. Comprehensive, readable chapters discuss such topics as: Regional goal and strategy formulation The strategic marketing planning framework Environment and resource analysis Target marketing and regional positioning strategy Regional marketing mix strategy and more, with cases and examples applicable to different parts of the world. From its thorough introduction, through each extensively referenced section to the final summary chapter with its valuable recommendations for regional tourism organizations, Marketing Tourism Destinations is an important step forward in the literature of tourism marketing and planning.

Informace o knize

Plný název Marketing Tourism Destinations
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1992
Počet stran 240
EAN 9780471540670
ISBN 0471540676
Libristo kód 04892037
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 506
Rozměry 161 x 234 x 21
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet