Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Marketing Jim Blythe
Libristo kód: 04214064
Nakladatelství SAGE Publications Inc, března 2006
The Sage Course Companion on Marketing is an accessible introduction to the subject that will help r... Celý popis
? points 81 b
811
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Substances Containing Ag...C10H15 Nabuo Nakamura / Pevná
common.buy 17 962
Urban Voices Paul Foulkes / Brožovaná
common.buy 1 460
Wars of the Roses 1455-1485 Michael Hicks / Brožovaná
common.buy 658
Social Work and Social Perspectives Eileen Oak / Brožovaná
common.buy 1 774
Stories, Identities, and Political Change Charles Tilly / Brožovaná
common.buy 2 069
Smart Design Clive Grinyer / Pevná
common.buy 1 716
Discernment in the Desert Fathers Antony D Rich / Brožovaná
common.buy 1 148

The Sage Course Companion on Marketing is an accessible introduction to the subject that will help readers to extend their understanding of key concepts and enhance their thinking skills in line with course requirements. It provides support on how to revise for exams and prepare for and write assessed pieces. Readers are encouraged not only to think like a marketer but also to think about the subject critically.Designed to compliment existing textbooks for the course, the companion provides: - Easy access to the key themes in Marketing - Helpful summaries of the approach taken by the main course textbooks - Guidance on the essential study skills required to pass the course - Sample exam questions and answers, with common themes that must always be addressed in an exam situation - Quotes from leading thinkers in the field to use in exams and essays - Taking it Further sections that suggest how readers can extent their thinking beyond the "received wisdom" The Sage Course Companion on Marketing is much more than a revision guide for undergraduates; it is an essential tool that will help readers take their course understanding to new levels and help them achieve success in their undergraduate course.

Informace o knize

Plný název Marketing
Autor Jim Blythe
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 192
EAN 9781412910347
ISBN 141291034X
Libristo kód 04214064
Nakladatelství SAGE Publications Inc
Váha 262
Rozměry 211 x 163 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet