Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Married to the Brand

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Married to the Brand William J. McEwen
Libristo kód: 09242533
Nakladatelství Gallup Press, listopadu 2005
Although American companies spend a staggering $500 billion on advertising annually, many fail to es... Celý popis
? points 52 b
515
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Ogilvy on Advertising David Ogilvy / Brožovaná
common.buy 383
Inspiring Innovation Giles Lury / Brožovaná
common.buy 380
Mark of the Beast Revelation 13 Ezra Celestin / Pevná
common.buy 782
Take Time. Hannah Marie Williams / Brožovaná
common.buy 420
Growing Up Claus Corina Zurcher / Pevná
common.buy 670
Invictus Jordanielle Cashion / Brožovaná
common.buy 489
Art and Archaeology Ian Alden Russell / Brožovaná
common.buy 2 549
Key Terms in Syntax and Syntactic Theory Silvia Luraghi / Brožovaná
common.buy 1 160
Sherlock Holmes: The Golden Years Kim H. Krisco / Brožovaná
common.buy 517
Triangulated Phase Sean R Taylor / Brožovaná
common.buy 463
Lucky Generation Brian R Sumner / Brožovaná
common.buy 492
Mauritius / Rodrigues Itmb Canada / Mapa
common.buy 515
The China Governess Margery Allingham / Digital
common.buy 314
Politics of Heritage in Africa Derek Peterson / Pevná
common.buy 3 218

Although American companies spend a staggering $500 billion on advertising annually, many fail to establish an emotional connection with consumers. "Married to the Brand" examines why some companies develop this most desirable consumer connection, and why others don't. Using Gallup's 60 years of global consumer data and tons of consumer stories, William McEwen shows that many marketers are great at wooing a "first date" with consumers, but only the best can create a lasting marriage between buyer and brand. The book explores how emotions such as confidence, integrity, pride, and passion can make consumers want to stand by a brand, and shows how skillful brand management can keep a consumer-brand marriage fresh and satisfying. Tools to rate engagement potential and customer engagement are also provided, allowing marketers too quickly and objectively rate their own brand's performance.

Informace o knize

Plný název Married to the Brand
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2005
Počet stran 144
EAN 9781595620057
ISBN 1595620052
Libristo kód 09242533
Nakladatelství Gallup Press
Váha 394
Rozměry 155 x 236 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet