Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Mathematics Education with Digital Technology

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Mathematics Education with Digital Technology Adrian Oldknow
Libristo kód: 01287101
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, května 2013
Mathematics Education with Digital Technology examines ways in which widely available digital techno... Celý popis
? points 164 b
1 643
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Slaughterhouse-Five Kurt Vonnegut / Brožovaná
common.buy 410
Headspace Guide to... Mindful Eating Andy Puddicombe / Brožovaná
common.buy 283
Linux System Programming 2ed Robert Love / Brožovaná
common.buy 1 407
Francois Halard Francois Halard / Pevná
common.buy 2 965
Vitamin Cure for Depression Bo H Jonsson / Brožovaná
common.buy 367
Death of a Chimney Sweep M C Beaton / Brožovaná
common.buy 257
Companion to Neonatal Medicine V.G. Daniels / Pevná
common.buy 3 039
Gaze of the West and Framings of the East Shanta Nair-Venugopal / Pevná
common.buy 1 542
Global Jane Austen Laurence Raw / Pevná
common.buy 1 542
Freedom of Migrant Vilém Flusser / Brožovaná
common.buy 705
Chemical Tradename Dictionary Irene Ash / Pevná
common.buy 11 153
Legacy of John Rawls Thom Brooks / Brožovaná
common.buy 3 063
Renewing the Evangelical Mission Lints / Brožovaná
common.buy 735

Mathematics Education with Digital Technology examines ways in which widely available digital technologies can be used to benefit the teaching and learning of mathematics. The contributors offer their insights to locate the value of digital technology for mathematics learning within the context of evidence from documented practice, prior research and of educational policy making. Key pedagogical uses of digital technologies are evaluated in relation to effective mathematics learning and practical ideas for teaching and learning mathematics with digital technology are critically analysed. The volume concludes by looking at future developments and by considering the ways in which ICT could be used as a catalyst for cross-curricular work to achieve greater curricular coherence.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet