Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Media Commercialization and Authoritarian Rule in China

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Media Commercialization and Authoritarian Rule in China Daniela Stockmann
Libristo kód: 01232005
Nakladatelství Cambridge University Press, prosince 2012
In most liberal democracies commercialized media is taken for granted, but in many authoritarian reg... Celý popis
? points 340 b
3 398
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Skin Curzio Malaparte / Brožovaná
common.buy 421
My Name Is Red Orhan Pamuk / Brožovaná
common.buy 243
Francais.Com Nouvelle Edition Penfornis Jean-Luc / Brožovaná
common.buy 500
Bob Dylan Paul Williams / Brožovaná
common.buy 181
Kuroshitsuji Artbook Mai Kuro / Brožovaná
common.buy 638
Panzerwrecks 14 Lee Archer / Brožovaná
common.buy 593
Slovenské horory Ján Dreveňák / Pevná
common.buy 219
V hrobke bohov Stela Brix / Brožovaná
common.buy 231
Developing and Validating Test Items Thomas M Haladyna / Brožovaná
common.buy 3 513
Age of McCarthyism E Schrecker / Brožovaná
common.buy 992
Measurement of Food Preferences H. J. H. MacFie / Pevná
common.buy 5 094
Patterns in Prehistory Robert J. Wenke / Brožovaná
common.buy 2 854
Water Tech William Sarni / Pevná
common.buy 5 181
Gloss Marilyn Kaye / Brožovaná
common.buy 222
Changing Image of the Sciences Ida H. Stamhuis / Pevná
common.buy 3 313

In most liberal democracies commercialized media is taken for granted, but in many authoritarian regimes the introduction of market forces in the media represents a radical break from the past with uncertain political and social implications. In Media Commercialization and Authoritarian Rule in China, Daniela Stockmann argues that the consequences of media marketization depend on the institutional design of the state. In one-party regimes such as China, market-based media promote regime stability rather than destabilizing authoritarianism or bringing about democracy. By analyzing the Chinese media, Stockmann ties trends of market liberalism in China to other authoritarian regimes in the Middle East, North Africa, sub-Saharan Africa and the post-Soviet region. Drawing on in-depth interviews with Chinese journalists and propaganda officials as well as more than 2000 newspaper articles, experiments and public opinion data sets, this book links censorship among journalists with patterns of media consumption and media's effects on public opinion.

Informace o knize

Plný název Media Commercialization and Authoritarian Rule in China
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 358
EAN 9781107018440
ISBN 1107018447
Libristo kód 01232005
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 640
Rozměry 242 x 164 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet