Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Media Studies - Texts, Institutions and Audiences

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Media Studies - Texts, Institutions and Audiences Lisa Taylor
Libristo kód: 04898160
Nakladatelství John Wiley and Sons Ltd, dubna 1999
This textbook provides students with a comprehensive and accessible introduction to the field of med... Celý popis
? points 240 b
2 397
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Brilliant Laptops Joli Ballew / Brožovaná
common.buy 544
From Varying Couplings to Fundamental Physics Carlos Martins / Brožovaná
common.buy 6 851
Připravujeme
British Graham Laidler / Pevná
common.buy 579
In His Service Wheeler / Brožovaná
common.buy 438
Men Beyond Revolving Doors Frances Sy / Brožovaná
common.buy 485
Voices: A Doris Stokes Collection Doris Stokes / Brožovaná
common.buy 380
Trends in Japanese Management Stewart Clegg / Pevná
common.buy 3 039
Race under Reconstruction in German Cinema Angelica Fenner / Pevná
common.buy 1 752
Cook's Pocket Bible Roni Jay / Pevná
common.buy 342
Voices of the Dead Peter Leonard / Brožovaná
common.buy 452

This textbook provides students with a comprehensive and accessible introduction to the field of media studies. Written by two highly experienced lecturers, the volume covers media texts, media institutions and audiences and the media.The authors offer a range of textual tools students might use as approaches to understanding the vast range of media texts. They examine the organizations which produce media texts and introduce readers to the dominant critical frameworks for understanding media industries, examining some of the key institutional debates in media studies. The section on audiences investigates the wide range of diverse perspectives on media audiences and the debates about the media and consumption.Each chapter concludes with activities which encourage students to develop and apply critical approaches in contexts which develop their individual learning. The final section offers a set of techniques and case studies on methods of research which is specifically designed for undergraduate students.

Informace o knize

Plný název Media Studies - Texts, Institutions and Audiences
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1999
Počet stran 274
EAN 9780631200277
ISBN 0631200274
Libristo kód 04898160
Nakladatelství John Wiley and Sons Ltd
Váha 478
Rozměry 173 x 246 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet