Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Men, Masculinity and Contemporary Dating

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Men, Masculinity and Contemporary Dating Chris Haywood
Libristo kód: 19297121
Nakladatelství Palgrave Macmillan, května 2018
At a time when traditional dating practices are being replaced with new ways to meet potential partn... Celý popis
? points 277 b
2 767
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Feigenbaum's Echocardiography William F. Armstrong / Pevná
common.buy 6 285
Only Daughter Anna Snoekstra / Brožovaná
common.buy 373
Max - A Bad Boy In Bed Kendra Riley / Brožovaná
common.buy 276
Hohenzollerische Forschungen Christian Meyer / Brožovaná
common.buy 1 140
Indian Empire At War George Morton-Jack / Pevná
common.buy 721
Digger, The Dog Used By God Carol Dabney / Brožovaná
common.buy 337
Of Buds and Bees Olivia Kent / Brožovaná
common.buy 206
Připravujeme
Mein Buch vom Dezember Liane Dirks / Pevná
common.buy 327
Misquotable C.S. Lewis WILLIAM O'FLAHERTY / Pevná
common.buy 885
Fruits of the Hawaiian Islands GERRIT PARMI WILDER / Brožovaná
common.buy 996
Other Side of War Ellis Catton / Pevná
common.buy 728
Gentle Art of Cooking Wives ELIZABE WORTHINGTON / Pevná
common.buy 1 236

At a time when traditional dating practices are being replaced with new ways to meet potential partners, this book provides fresh insights into how are men responding to new ways of dating. Drawing upon original research, this book examines a wide range of contemporary dating practices that includes speed dating, holiday romances, use of dating apps, online sex seeking and dogging. It reveals the ways in which men draw upon traditional models of masculinity to negotiate these changes; but also, the extent to which men are responding by elaborating new masculinities. Through an investigation of the dynamics of heterosexuality and masculinity, this book highlights the importance attached to authenticity, and the increasing marketization and commodification of dating. It argues that in a post-truth world, men must also come to terms with a post-trust dating landscape. Combining rich empirical material with keen theoretical analysis, this innovative work will have interdisciplinary appeal for students and scholars of sociology, media studies, cultural studies, and gender studies.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet