Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Mídias sociais de marcas de luxo: uma análise sobre Audi e Mercedes Benz.

Jazyk PortugalštinaPortugalština
Kniha Brožovaná
Kniha Mídias sociais de marcas de luxo: uma análise sobre Audi e Mercedes Benz. Pedro Ferreira Da Silva Junior
Libristo kód: 26518829
Nakladatelství Independently Published, prosince 2019
Este trabalho monogr fico investiga como marcas de luxo, do segmento automobil stico, usam as m dias... Celý popis
? points 242 b
2 422
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží

Este trabalho monogr fico investiga como marcas de luxo, do segmento automobil stico, usam as m dias sociais para promover seus produtos e a sua for a de marca. A revis o da literatura se deu a partir da discuss o sobre marcas de luxo, assim como o a metod

Informace o knize

Plný název Mídias sociais de marcas de luxo: uma análise sobre Audi e Mercedes Benz.
Jazyk Portugalština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2019
Počet stran 170
EAN 9781670884800
ISBN 1670884805
Libristo kód 26518829
Nakladatelství Independently Published
Váha 430
Rozměry 216 x 216 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet