Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Mobile Marketingkampagnen - Einsatz und Erfolgsfaktoren der mobilen Kundenakquise

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Mobile Marketingkampagnen - Einsatz und Erfolgsfaktoren der mobilen Kundenakquise Christian Sottek
Libristo kód: 01821049
Nakladatelství Diplomica Verlag, června 2012
Mobile Marketing - Der neue Weg zum Kunden? §Mit dieser Frage beschäftigt sich der Autor auf den fol... Celý popis
? points 110 b
1 095
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Das zufriedene Baby Gina Ford / Brožovaná
common.buy 381
House Practice / Brožovaná
common.buy 1 202
Vjetre moj Yanna / Pevná
common.buy 489
Spor Hans Rosenfalck / Brožovaná
common.buy 989
Kinderschutz mit psychisch kranken Eltern Ulrike Loch / Brožovaná
common.buy 1 433
Die Zufriedenheit Der Migranten in Westdeutschland Manuel Siegert / Brožovaná
common.buy 1 830
Peirce and the Conduct of Life Richard Atkins / Pevná
common.buy 3 515
Des Landwirths Orakel Rudolph Wilhelm Theodor Petri / Brožovaná
common.buy 926
1809 Ronald Bacher / Pevná
common.buy 813
Visual Language of Technique Luigi Cocchiarella / Pevná
common.buy 1 681

Mobile Marketing - Der neue Weg zum Kunden? §Mit dieser Frage beschäftigt sich der Autor auf den folgenden Seiten dieses Buches. Diese lässt sich jedoch nicht einfach mit Ja oder Nein beantworten. Viel mehr ist es abhängig von der Zielsetzung der werbetreibenden Unternehmen, ob Sie den Weg der mobilen Kundenansprache über Kommunikationsinstrumente wie z. B. Smartphones wagen, oder weiterhin auf den Einsatz nur klassischer Kommunikation vertrauen. Durch den Vergleich zu klassichen Werbemitteln, Beispiele für erfolgreiche Mobile-Marketing-Kampagnen, einer Kostennutzenanalyse und das Abwägen der Risiken, gibt der Autor ein kompakten Überblick der Möglichkeiten und Grenzen der mobilen Kundenansprache.

Informace o knize

Plný název Mobile Marketingkampagnen - Einsatz und Erfolgsfaktoren der mobilen Kundenakquise
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 96
EAN 9783842879249
ISBN 3842879245
Libristo kód 01821049
Nakladatelství Diplomica Verlag
Váha 181
Rozměry 178 x 254 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet