Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Modern Analysis of Customer Surveys - with Applications using R

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Modern Analysis of Customer Surveys - with Applications using R Ron Kenett
Libristo kód: 04886950
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, ledna 2012
Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or serv... Celý popis
? points 377 b
3 774
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Brand Gap, The Marty Neumeier / Brožovaná
common.buy 678
TOP
Contagious Jonah Berger / Brožovaná
common.buy 234
Rodinu si nevyberieš Denisa Dobrovodová / Pevná
common.buy 212
K nové maturitě bez obav I. Frybová / Brožovaná
common.buy 322
Eustace Chisholm and the Works James Purdy / Brožovaná
common.buy 375
Prince of Darkness Jean Plaidy / Brožovaná
common.buy 358
Miracle in the Middle Charlotte Gambill / Brožovaná
common.buy 471

Customer survey studies deals with customers, consumers and user satisfaction from a product or service. In practice, many of the customer surveys conducted by business and industry are analyzed in a very simple way, without using models or statistical methods. Typical reports include descriptive statistics and basic graphical displays. As demonstrated in this book, integrating such basic analysis with more advanced tools, provides insights on non-obvious patterns and important relationships between the survey variables. This knowledge can significantly affect the conclusions derived from a survey. Key features: Provides an integrated, case-studies based approach to analysing customer survey data. Presents a general introduction to customer surveys, within an organization's business cycle. Contains classical techniques with modern and non standard tools. Focuses on probabilistic techniques from the area of statistics/data analysis and covers all major recent developments. Accompanied by a supporting website containing datasets and R scripts. Customer survey specialists, quality managers and market researchers will benefit from this book as well as specialists in marketing, data mining and business intelligence fields.

Informace o knize

Plný název Modern Analysis of Customer Surveys - with Applications using R
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 524
EAN 9780470971284
ISBN 0470971282
Libristo kód 04886950
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 914
Rozměry 252 x 175 x 29
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet