Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Moral Markets

Kniha Moral Markets Nico Stehr
Libristo kód: 04830434
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, července 2008
Nothing affects modern society more than the decisions made in the marketplace, especially (but not... Celý popis
? points 246 b
2 455
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Broad Peak Richard Sale / Brožovaná
common.buy 668
Latin Analyst on Modern Philological Principles Josiah Willard Gibbs / Pevná
common.buy 925
Classic Folk Tales Nicola Baxter / Pevná
common.buy 254
State, Power, Socialism Nicos Poulantzas / Brožovaná
common.buy 1 014
Die Mütter-Mafia, 1 DVD Kerstin Gier / DVD
common.buy 415
Připravujeme
Camus Ray Davison / Pevná
common.buy 2 753
Alan Watts - Here and Now Peter J. Columbus / Pevná
common.buy 3 105
Collaborative Evaluations Liliana Rodriguez-Campos / Brožovaná
common.buy 1 426
Theology of the Shorter Pauline Letters Karl P. DonfriedI. Howard Marshall / Brožovaná
common.buy 1 490

Nothing affects modern society more than the decisions made in the marketplace, especially (but not only) the judgments of consumers. Stehr's designation of a new stage in modern societies with the term "moral markets" signals a further development in the social evolution of markets. Market theories still widely in use today emerged in a society that no longer exists. Consumers were hardly in evidence at all in early theories of the market. Today, growing affluence, greater knowledge, and high-speed communication among consumers builds into the marketplace notions of fairness, solidarity, environment, health, and political considerations imbued with a long-term perspective that can disrupt short-term pursuits of the best buy. Importantly, such social goals, individual apprehensions, and modes of consumer conduct become inscribed today in products and services offered in the marketplace, as well as in the rules and regulations that govern market relations. Stehr uses examples to illustrate these trends and build new theory fitting today's changing consumerism.

Informace o knize

Plný název Moral Markets
Autor Nico Stehr
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 288
EAN 9781594514579
ISBN 1594514577
Libristo kód 04830434
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 408
Rozměry 152 x 229 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet