Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Mouse that Roared

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Mouse that Roared Henry A Giroux
Libristo kód: 02115845
Nakladatelství Rowman & Littlefield, dubna 2010
This expanded and revised edition explores and updates the cultural politics of the Walt Disney Comp... Celý popis
? points 56 b
564
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Evino oko Karin Fossum / Pevná
common.buy 239
7500, 1 DVD Patrick Vollrath / DVD
common.buy 258
Chasing Clayoquot David Pitt-Brooke / Brožovaná
common.buy 426
Pacific Judy Nunn / Brožovaná
common.buy 526
Připravujeme
Prinzessin Sakura. Bd.12 Arina Tanemura / Brožovaná
common.buy 160
Der Yalu fließt Mirok Li / Pevná
common.buy 430
Länger leben? Sebastian Knell / Brožovaná
common.buy 329
Das Buch der Marionetten Hermann Siegfried Rehm / Brožovaná
common.buy 790

This expanded and revised edition explores and updates the cultural politics of the Walt Disney Company and how its ever-expanding list of products, services, and media function as teaching machines that shape children's culture into a largely commercial endeavor. The Disney conglomerate remains an important case study for understanding both the widening influence of free-market fundamentalism in the new millennium and the ways in which messages of powerful corporations have been appropriated and increasingly resisted in global contexts. New in this edition is a discussion of Disney's shift in its marketing strategies towards targeting tweens and teens, as Disney promises to provide (via participation in consumer culture) the tools through which young people construct and support their identities, values, and knowledge of the world. The updated chapters from the highly acclaimed first edition are complimented with two new chapters, 'Globalizing the Disney Empire' and 'Disney, Militarization, and the National Security State After 9/11,' which extend the analysis of Disney's effects on young people to a consideration of the political and economic dimensions of Disney as a U.S.-based megacorporation, linking the importance of critical reception on an individual scale to a broader conception of democratic global community.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet