Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Multi-Level-Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Multi-Level-Marketing Christian Bosch
Libristo kód: 02885749
Nakladatelství Springer Gabler, prosince 2015
Christian Bosch untersucht in dieser Sonderform des Direktvertriebs auf der Grundlage von zwei quant... Celý popis
? points 257 b
2 571
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží

Christian Bosch untersucht in dieser Sonderform des Direktvertriebs auf der Grundlage von zwei quantitativen empirischen Studien sowohl das Konsumentenverhalten als auch das Abwanderungsverhalten von Vertriebspartnern. Dabei zeigt er in der ersten Studie, dass die Gestaltung von Verkaufsveranstaltungen für den Erfolg essentiell ist. Enge soziale Beziehungen zwischen den Akteuren und Teilnehmern führen zu einem aus Unternehmenssicht positiveren Konsumentenverhalten. In der zweiten Studie kann erstmals aufgezeigt werden, dass auch im Multi-Level-Marketing die in der einschlägigen Literatur etablierten Einflussfaktoren wie Vergütung und Anerkennung für erbrachte Leistungen die Abwanderungsabsicht von Vertriebspartnern mindern. Der soziale Nutzen einer Tätigkeit mindert ebenso die Absicht das Unternehmen zu verlassen.§

Informace o knize

Plný název Multi-Level-Marketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 316
EAN 9783658119157
ISBN 3658119152
Libristo kód 02885749
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 454
Rozměry 148 x 210 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet