Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Multichannel-Marketing-Handbuch

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Multichannel-Marketing-Handbuch Oliver Merx
Libristo kód: 01564033
Multichannel steht für die Integration unterschiedlicher Medien wie Print, TV, Online, PDA, WAP, SMS... Celý popis
? points 242 b
2 422
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Chew Volume 5: Major League Chew John Layman / Brožovaná
common.buy 320
The Fall of Arthur J.R.R. Tolkien / Kniha
common.buy 347
Kúpeľňa na jednotku Erika Kuhnová / Pevná
common.buy 221
PET/CT in Clinical Practice Lynch / Brožovaná
common.buy 1 681
Die Frequenzen Clemens J. Setz / Brožovaná
common.buy 318
Bel-Ami Guy de Maupassant / Brožovaná
common.buy 273
Developing Backbone.js Applications Adnan Osmani / Brožovaná
common.buy 1 018
Humor in Infants Gina C. Mireault / Brožovaná
common.buy 1 830
Passive and Active Measurement Michalis Faloutsos / Brožovaná
common.buy 1 681
Articles and Essays Samir Sobhy / Brožovaná
common.buy 197
Classical Political Economy William O. Thweatt / Pevná
common.buy 3 313
Die Rettungsdienst-Prufung Rolando Rossi / Brožovaná
common.buy 790
Der Mond über Soho Bertolt Brecht / Brožovaná
common.buy 365

Multichannel steht für die Integration unterschiedlicher Medien wie Print, TV, Online, PDA, WAP, SMS u.ä. Der gleiche Content wird so in verschiedenen Lebenssituationen gleichermaßen erreichbar gemacht: In Autos werden mobile Dienste verfügbar sein. Zuhause können die gleichen Dienste über das Internet abgerufen werden. Genutzt werden Multichannel-Strategien von Medienunternehmen wie Rundfunk- und Fernsehsendern, Verlagen sowie von Handels- und Reiseunternehmen, also quer über alle Branchen hinweg. Das Buch stellt bereits realisierte Multichannel-Projekte dar, darüber hinaus gibt es Einblick in die Strategien von Unternehmen, die Multichannel-Strategien umsetzen wollen. In diesem Werk werden unterschiedliche Aspekte des Themas sowohl thematisch gegliedert (Strategie, Projekte, Technik, Content etc.) als auch von den verschiedensten Spezialisten führender Unternehmen praxisgerecht dargestellt.

Informace o knize

Plný název Multichannel-Marketing-Handbuch
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2003
Počet stran 384
EAN 9783540430988
ISBN 3540430989
Libristo kód 01564033
Váha 714
Rozměry 156 x 234 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet