Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Multiperspektivische Verbraucherforschung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Multiperspektivische Verbraucherforschung Sebastian Nessel
Libristo kód: 19067332
Nakladatelství Springer vs, dubna 2018
In diesem Buch werden Dimensionen, Ansätze und Gegenstände einer multiperspektivischen Verbraucherfo... Celý popis
? points 124 b
1 235
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží

In diesem Buch werden Dimensionen, Ansätze und Gegenstände einer multiperspektivischen Verbraucherforschung) vorgestellt. Neben theoretischen und interdisziplinären Zugängen werden auch Perspektiven aus der Praxis abgebildet. So wird ein Beitrag dazu geleistet, verschiedene Perspektiven in Dialog zu bringen und darauf aufbauend die multiplen Herausforderungen und Möglichkeiten, die Konsum für Gesellschaft, Individuum und Unternehmen beinhaltet, besser verstehen zu können. Bisherige Ansätze der Verbraucher- und Konsumforschung werden so um eine multidimensionale Perspektive erweitert.

Informace o knize

Plný název Multiperspektivische Verbraucherforschung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 279
EAN 9783658201982
ISBN 3658201983
Libristo kód 19067332
Nakladatelství Springer vs
Váha 345
Rozměry 148 x 15 x 210
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet