Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Nachhaltige Markendifferenzierung von Commodities

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Nachhaltige Markendifferenzierung von Commodities Tim Bohmann
Libristo kód: 01783617
Nakladatelství Gabler Verlag, prosince 2010
Commodities tauchen häufig als Schlagworte auf, wenn von schwer differenzierbaren Leistungen die Red... Celý popis
? points 185 b
1 853
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Esel Jutta Person / Pevná
common.buy 511

Commodities tauchen häufig als Schlagworte auf, wenn von schwer differenzierbaren Leistungen die Rede ist. Trotz der hohen Verbreitung des Begriffs existiert jedoch kaum Klarheit über die Möglichkeiten und Ansatzpunkte ihrer Markendifferenzierung. Tim Bohmann erarbeitet im Rahmen der identitätsbasierten Markenführung ein detailliertes Verständnis von Commodities, auf dessen Basis er sechs commodity-spezifische Markendifferenzierungsansätze herleitet. Anhand einer empirischen Studie auf dem deutschen Tankstellenmarkt weist er nach, dass diese Ansätze es auch Anbietern von Commodities ermöglichen, ihre Leistungsangebote im Rahmen der Markenführung zu differenzieren.

Informace o knize

Plný název Nachhaltige Markendifferenzierung von Commodities
Autor Tim Bohmann
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 380
EAN 9783834927026
ISBN 3834927023
Libristo kód 01783617
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 534
Rozměry 148 x 210 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet