Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

National Cultures and International Competition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha National Cultures and International Competition Christopher Kobrak
Libristo kód: 02021450
Nakladatelství Cambridge University Press, února 2009
This book is first and foremost a history of Schering AG, one of Germany's best known pharmaceutical... Celý popis
? points 128 b
1 283
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Invincible Volume 19: The War At Home Robert Kirkman & Cliff Rathburn / Brožovaná
common.buy 361
Wild Cheryl Strayed / Brožovaná
common.buy 347
Captain Alatriste Arturo Pérez-Reverte / Brožovaná
common.buy 258
MOS 2013 Study Guide for Microsoft Word Joan Lambert / Brožovaná
common.buy 259
Pervasive Games Markus Montola / Brožovaná
common.buy 1 949
Be Here Now Tim Theobald / Brožovaná
common.buy 1 230
Bounded by Love Yolanda Williams / Pevná
common.buy 765
Les Chansons Libertines de Claude de Chouvigny, Claude De Chouvigny Baro Blot-L'Eglise / Brožovaná
common.buy 732
Gravitational Solitons Belinski / Pevná
common.buy 4 861
International Criminal Court William A. Schabas / Pevná
common.buy 11 423
Schlagfertigkeit fur Dummies Gero Teufert / Brožovaná
common.buy 412
General Relativity for Mathematicians R.K. Sachs / Brožovaná
common.buy 2 767
Risikoprufung in der Lebensversicherung Wolfgang Wieser / Brožovaná
common.buy 1 413
Vitamin D and the Lung Augusto A. Litonjua / Brožovaná
common.buy 6 851
Metaphysics and the Idea of God Wolfhart Pannenberg / Brožovaná
common.buy 456

This book is first and foremost a history of Schering AG, one of Germany's best known pharmaceutical companies, from its birth as a pharmacy in the middle of the nineteenth century to the first steps of its rebirth as a multinational in 1950. The book traces the various stages of Schering's development, its relationships to other chemical companies, its government, its bankers and other shareholders. As the title implies, the book also tries to put this history in the context of Schering's changing - and for the most part increasingly hostile - political, social and economic environment, which formed the context for the company's efforts to organise its personnel, develop its research and production capacity and to internationalise its business. The author argues that the evolution of Germany's system of corporate governance did not keep up with that country's ability to make technical innovations and actually hindered Germany's ability to respond to the business challenges following World War I.

Informace o knize

Plný název National Cultures and International Competition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 436
EAN 9780521101219
ISBN 0521101212
Libristo kód 02021450
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 640
Rozměry 152 x 229 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet