Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Vážení zákazníci, z důvodu státního svátku není dnes zákaznická podpora k dispozici. Vašim požadavkům se budeme věnovat následující pracovní den. Děkujeme za pochopení.

Nestle International Marketing Strategy Customisation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Nestle International Marketing Strategy Customisation Verkha Rani
Libristo kód: 28218658
Nakladatelství GlobeEdit, ledna 2020
The book is brief presents the challenges a leader with high-level education managers of Nestle abov... Celý popis
? points 153 b
1 533
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Throne of Glass Collector's Edition Sarah Janet Maas / Pevná
common.buy 814
TOP
The Perks of Being a Wallflower Stephen Chbosky / Brožovaná
common.buy 254
TOP
The Starseed Oracle Rebecca Campbell / Karty
common.buy 568
TOP
Sasaki and Miyano, Vol. 1 Syou Harusono / Brožovaná
common.buy 279
TOP
Ace The Technical Pilot Interview Gary Bristow / Brožovaná
common.buy 721
TOP
642 Tiny Things to Draw Chronicle Books / Diář
common.buy 219
TOP
Cat Tarot Megan Lynn Kott / Karty
common.buy 582
TOP
My Dress-up Darling 2 Shinichi Fukuda / Brožovaná
common.buy 345
TOP
642 Things to Draw Chronicle Books / Diář
common.buy 357
TOP
Cozy Days Ira Sluyterman Van Langeweyde / Pevná
common.buy 696
lalylala's Beetles, Bugs and Butterflies Lydia Tresselt / Pevná
common.buy 464
Advertising Concept Book Pete Barry / Pevná
common.buy 677
Consider Phlebas Iain M Banks / Brožovaná
common.buy 278
Beautiful Poetry of Donald Trump Rob Sears / Pevná
common.buy 358
Winter World A.G. Riddle / Brožovaná
common.buy 286

The book is brief presents the challenges a leader with high-level education managers of Nestle above can face while attempting to tailor its international marketing strategy to address under different foreign market conditions along with its drivers. The brief comprises critical reflection and analysis based on Quelch al. (1986), supported with theories of Porter et al. (1986) and additional relevant academic literature and Nestle company's information. Quelch al. (1986) have highlighted the challenges in the customization of Nestle marketing strategies. Along with the critical reflection, an analysis is made based on academic literature are presented to highlight the manager of Nestle's problems with drivers behind the pressure to customize its elements. These are competitive conditions, customers, and Leader's decisions with decentralized organization structure serve as a crucial driver of tailoring its international marketing strategy for its survival. Moreover, this customization required flexibility in its brand elements, marketing-mix to target the specific country abroad of its introduction.

Informace o knize

Plný název Nestle International Marketing Strategy Customisation
Autor Verkha Rani
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2020
Počet stran 116
EAN 9786200510518
Libristo kód 28218658
Nakladatelství GlobeEdit
Váha 181
Rozměry 152 x 229 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet