Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Neukundenakquisition in den osteuropäischen Märkten

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Neukundenakquisition in den osteuropäischen Märkten Waldemar Gaab
Libristo kód: 01892339
Nakladatelství AVM Akademische Verlagsgemeinschaft, listopadu 2011
Die neuen osteuropäischen Märkte gelten als die wirtschaftlich am stärksten wachsende Region in Euro... Celý popis
? points 108 b
1 080
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Hellsing Deluxe Volume 2 Kohta Hirano / Pevná
common.buy 1 034
TOP
Heartstopper Volume 1 Alice Oseman / Brožovaná
common.buy 281
It Starts with Us Colleen Hoover / Pevná
common.buy 371
Agile Testing Lisa Crispin / Brožovaná
common.buy 1 268
Landscapes In Oil Ken Salaz / Pevná
common.buy 788
Tres hombres para Atlanta WILLIAM VANCE / Brožovaná
common.buy 318
Contested Antiquity Alexandra Bounia / Brožovaná
common.buy 1 613
"Land der Philister" - "Land der Freiheit" Jan Scheithauer / Brožovaná
common.buy 966
Opera Inside Out Robert / Brožovaná
common.buy 558
Der Deutschorden Rolf Fuhrmann / Brožovaná
common.buy 480
Fachsprache(n) in der Romania Ursula Wienen / Brožovaná
common.buy 1 793

Die neuen osteuropäischen Märkte gelten als die wirtschaftlich am stärksten wachsende Region in Europa. Viele Unternehmen können es sich als international agierende Marktteilnehmer nicht leisten, auf die Präsenz in diesen Ländern zu verzichten. Im Rahmen der vorliegenden Arbeit wurde anhand eines praktischen Beispiels ein systematischer Ansatz zur Neukundenakquisition erarbeitet und an die wirtschaftlichen und kulturellen Besonderheiten der neuen osteuropäischen Zielmärkte angepasst. Das besondere Augenmerk galt dabei der Erarbeitung der kulturellen Unterschiede in Osteuropa im Vergleich zu Deutschland. Diese kulturellen Unterschiede bergen Gefahren für Missverständnisse in einem multikulturellen Interaktionsprozess. Um diese Gefahren zu vermeiden, erfordert es einen richtigen Umgang mit den jeweiligen Kulturunterschieden. Dazu wurden am Ende der Arbeit einige Handlungsempfehlungen geliefert.

Informace o knize

Plný název Neukundenakquisition in den osteuropäischen Märkten
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 116
EAN 9783869243375
Libristo kód 01892339
Váha 156
Rozměry 148 x 210
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet