Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Neurokommunikation Im Eventmarketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Neurokommunikation Im Eventmarketing Marc Domning
Libristo kód: 03621183
Nakladatelství Gabler Verlag, prosince 2008
Professionell inszenierte Events sprechen die Teilnehmer über alle Sinne an, sie aktivieren zum Mitm... Celý popis
? points 183 b
1 830
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží

Professionell inszenierte Events sprechen die Teilnehmer über alle Sinne an, sie aktivieren zum Mitmachen und verankern die Marketingbotschaft intensiver im Gedächtnis als andere Marketingmaßnahmen. Wie aber wirken Events und warum? In diesem Buch führen der Neurowissenschaftler Prof. Dr. Christian E. Elger und die Eventpraktiker Dr. Marc Domning und André Rasel erstmals neueste Erkenntnisse über das Gehirn und langjährige Erfahrungen im Eventmarketing zusammen. Damit ermöglichen sie eine ganz neue Sichtweise auf den Erlebnischarakter von Events.

Informace o knize

Plný název Neurokommunikation Im Eventmarketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2008
Počet stran 163
EAN 9783834907233
ISBN 3834907235
Libristo kód 03621183
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 481
Rozměry 170 x 244 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet