Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

New Social Learning: A Guide to Transforming Organizations Through Social Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha New Social Learning: A Guide to Transforming Organizations Through Social Media Tony Bingham
Libristo kód: 04246164
Nakladatelství Berrett-Koehler, září 2010
Most business books on social media have focused exclusively on using it as a marketing tool. Many e... Celý popis
? points 47 b
472
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Pasic and Trumbic Dejan Djokic / Pevná
common.buy 403
Neoliberalism, Personhood, and Postsocialism Nicolette Makovicky / Pevná
common.buy 5 564
Moving Stories Alistair Thompson / Pevná
common.buy 983
Neutrino. (IP-5) James Sircom Allen / Pevná
common.buy 2 903
Mirrors of the Soul Cat McKinney / Brožovaná
common.buy 369
Field Trip to Mars Jeff Dinardo / Brožovaná
common.buy 198
Healing Psychiatry David H. Brendel / Brožovaná
common.buy 1 351

Most business books on social media have focused exclusively on using it as a marketing tool. Many employers see it as simply a workplace distraction. But social media has the potential to revolutionize workplace learning. People have always learned best from one another social media enables this to happen unrestricted by physical location and in all kinds of extraordinarily creative ways. The New Social Learning is the most authoritative guide available to leveraging these powerful new technologies.§Tony Bingham and Marcia Conner explain why social media is the ideal solution to some of the most pressing educational challenges organizations face today, such as a widely dispersed workforce and striking differences in learning styles, particularly across generations. They definitively answer common objections to using social media as a training tool and show how to win over even the most resistant employees. Then, using examples from a wide range of organizations Bingham and Conner help readers sort through the dizzying array of technological options available and decide when and how to use each one to achieve key strategic goals.

Informace o knize

Plný název New Social Learning: A Guide to Transforming Organizations Through Social Media
Autor Tony Bingham
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 216
EAN 9781605097022
ISBN 1605097020
Libristo kód 04246164
Nakladatelství Berrett-Koehler
Váha 350
Rozměry 227 x 153 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet